Politica de returnare

RETURNAREA PRODUSELOR – ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE:

În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociaților, organizaților, societăților, etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare cu exceptia perioadei de returnare care este de 5 zile calendaristice(returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile calendaristice de la confirmarea returnării), iar perioada maximă de returnare a baniilor este de 30 de zile.
Procedura de returnare este identica ca in cazul persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea pe e-mail a formularului mai jos prezentat.

Nume client :

Numar factura fiscala :

Denumirea produsului (produselor) si cantitatea :

Motivul returnarii* :

Contul IBAN ** :

Alte mentiuni :

* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice.
** Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu ordin de plata sau a comenzilor livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare (in acest caz, ca metoda optionala de rambursare este mandatul postal, ramburs prin curier sau prin transfer bancar). In cazul persoanelor juridice, se aplica metoda optionala de rambursare: mandatul postal, ramburs prin curier sau prin transfer bancar.

In cazul persoanelor juridice, se aplica metoda optionala de rambursare: mandatul postal, ramburs prin curier sau prin transfer bancar.

NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
– Produse fara ambalajul original si complet, asa cum a fost livrat (pachet complet, asta insemnand si suportii de polistiren sau carton care au rolul de protejare al produsului)

– Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respectă termenii de garanție;

– Produse care nu respectă termenii certificatului de garanție;

– Produse aduse pe comenzi speciale;

– Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;

– Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător;

– Produse identice desigilate în cazul achiziționării mai multor bucăți (in acest caz se accepta o singura bucata desigilata);

Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) în termen de 48 de ore de la recepție vor fi înlocuite (fără alte costuri – în limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garanție.